Šalčininkų rajono savivaldybė

Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 49, LT- 17116 Šalčininkai
Kodas 188718713
Juridinių asmenų registras
PVM mokėtojo kodas LT 887187113
Tel. (8 380) 51 233 (8 380) 51 233
FAKS. (8 380) 51 244

El.paštas priimamasis@salcininkai.lt

- Veiklos sritys -
  • Administracinės naštos mažinimas
  • Architektūra ir statyba
  • Atliekų tvarkymas
  • Biudžetas
  • Būstas
  • Civilinė metrikacija
  • Civilinė sauga
  • Daugiabučių administravimas
  • Investicijos
  • Finansinės ataskaitos
  • Jaunimas
  • Integruotų teritorijų vystymas
  • Keleivių vežimas
  • Komunalinis ūkis
  • Korupcijos prevencija
  • Kultūra
  • Kultūros paveldas
  • Kapinės
  • Licencijos, leidimai
  • Mobilizacija
  • Mokesčių tarifai
  • Pedagoginė psichologinė tarnyba
  • Priėmimas į darbą
  • Sveikata
  • Socialinė apsauga
  • Švietimas
  • Sportas
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • Teisinė pagalba
  • Teritorijų planavimas
  • Turizmas
  • Turto valdymas
  • Užimtumo didinimo programa
  • Žemės ūkis
  • Vaiko teisių apsauga
  • Valstybinė kalba
  • Verslas
  • Visuomenės informavimas
  • Vietos bendruomenių savivalda
  • Viešieji aukcionai
  • Viešos konsultacijos
  • Viešoji tvarka
  • - Paslaugos -
  • Prašymai
  • Informacijos rinkmenos
  • Viešosios ir adminnistracinės paslaugos
  • E-paslaugos
  • - Bendradarbiavimas -
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • ES parama
  • Projektai
  • - Klauskite -
  • Jūsų klausimai
  • Klauskite
  • - Viršutinis meniu -
  • home_ico
  • Versija neįgaliesiems
  • Svečių knyga
  • Kontaktų knygelė
  • Svetainės medis
  • - Nuorodos -
  • Nuorodos
  • - Administracinė informacija -
  • Nuostatai
  • Planavimo dokumentai
  • Darbo užmokestis
  • Viešieji pirkimai
  • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
  • Finansinių ataskaitų rinkiniai
  • Paskatinimai ir apdovanojimai
  • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
  • - Teisinė informacija -
  • Teisės aktai
  • Teisės aktų projektai
  • Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
  • Tyrimai ir analizė
  • Teisės aktų pažeidimai
  • Tarybos posėdžiai
  • Teisinio reguliavimo stebėsena
  • - Struktūra ir kontaktai -
  • Struktūra ir kontaktai
  • Meras
  • Mero pavaduotojas
    Mero patarėjos
    Mero padėjėjas
    Mero ataskaita
  • Taryba
  • Administracija
  • Savivaldybės įstaigos
  • Savivaldybės komisijos
  • Kontaktų knygelė
  • Gyventojų priėmimo grafikas
  • Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
  • - Horizontalus meniu -
  • Apie rajoną
  • Teritorija, gyventojai
    Kaimo bendruomenės
    Garbės piliečiai
    Rajono žemėlapis
    Herbas
    Naujienos
    Aktualijos
  • Struktūra ir kontaktai
  • Meras
    Mero pavaduotojas
    Mero patarėjai
    Mero ataskaita
    Taryba
    Administracija
    Savivaldybės įstaigos
    Savivaldybės komisijos
    Kontaktų knygelė
    Gyventojų priėmimo grafikas
    Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
  • Teisinė informacija
  • Teisės aktai
    Teisės aktų projektai
    Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
    Tyrimai ir analizės
    Teisės aktų pažeidimai
    Seimo kontrolierių pažymos
    Valstybės kontrolierių sprendimai
    Teismo sprendimai
    Šiurkštūs tarnybiniai nusižengimai
    Teisinio reguliavimo stebėsena
    Tarybos posėdžiai
  • Veikla
  • Veiklos sritys
    Nuostatai
    Savivaldybės tarybos reglamentas
    Savivaldybės administracijos nuostatai
    Planavimo dokumentai
    Darbo užmokestis
    Viešieji pirkimai
    Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    Finansinių ataskaitų rinkiniai
    Finansiniai įsipareigojimai
    Vadovų darbotvarkės
    Mero darbotvarkė
    Mero pavaduotojo darbotvarkė
    Administracijos direktoriaus darbotvarkė
    Administracijos direktoriaus pavaduotojo darbotvarkė
    Paskatinimai ir apdovanojimai
    Ūkio subjektų priežiūra
  • Paslaugos
  • Prašymai
    Informacijos rinkmenos
    Viešosios ir administracinės paslaugos
    Licencijos
    Leidimai
    E-paslaugos
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • Klausimai
  • Jūsų klausimai
    Klauskite
  • Nuorodos
  • Savivaldybės
    Daugiabučių administravimas Spausdinimo versija


    Informacija apie daugiabučių gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo objektų administravimą

    Administravimas - tai daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės objektų paprastasis administravimas, kai administratorius atlieka visus veiksmus, būtinus bendrojo naudojimo objektams valdyti, prižiūrėti, remontuoti ar kitaip tvarkyti, išsaugoti ir jų naudojimui pagal tikslinę paskirtį užtikrinti. Iki pastarojo meto daugiabučių namų priežiūra ir administravimas buvo daugiau savivaldybės ar jos kontroliuojamų butų ūkio įmonių, nei pačių butų savininkų rūpestis. Kol daugiabučių namų savininkai neįsteigę daugiabučio namo patalpų savininkų bendrijos arba nesudarę jungtinės veiklos sutarties, tol jų namo bendrąja nuosavybe turės rūpintis paskirta administruojanti įmonė. Pagrindinis administratoriaus uždavinys - įgyvendinti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytus privalomuosius reikalavimus, susijusius su bendrojo naudojimo objektų.

    Svarbiausia administratoriaus funkcija yra įtraukti savininkus į jų turto valdymą, nuolat informuoti juos apie realią turto būklę, įgyvendinti įsakymų ir kitų teisės aktų nustatytus privalomuosius reikalavimus, susijusius su bendrojo naudojimo objektų, taip pat įstatymų nustatyta tvarka daugiabučiam namui priskirto žemės sklypo valdymu, naudojimu, priežiūra ir kitokiu tvarkymu. Visus būtinus klausimus administratorius turi spręsti visuotiniuose bendrasavininkių susirinkimuose.

    Įgyvendindamas savo pagrindinį uždavinį, administratorius vykdo šias funkcijas:

    - tvarko patalpų ir jų savininkų (naudotojų) apskaitą, namo, jam priskirto žemės sklypo techninę ir kitą dokumentaciją;
    - sudaro bendrojo naudojimo objektų aprašą, prireikus jį papildo arba keičia;
    - viešai skelbia patalpų savininkams namo skelbimų lentoje bendrojo naudojimo objektų aprašą;
    - atlieka bendrojo naudojimo objektų privalomąsias apžiūras, vykdo šių objektų nuolatinę techninę priežiūrą ir lokalizuoja avarijas, organizuoja arba įmonės jėgomis atlieka bendrojo naudojimo
    - objektų remonto, rekonstravimo, avarijų likvidavimo ar kitokius darbus;
    - rengia bendrojo naudojimo objektų eksploatavimo, remonto ar kitokio tvarkymo metinius ir ilgalaikius darbų ir lėšų poreikio planus ir viešai skelbia juos;
    - skelbia bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstravimo ir kitokio tvarkymo darbų ir paslaugų pirkimo konkursus, sudaro sutartis su konkursą laimėjusiomis įmonėmis, kontroliuoja šių sutarčių vykdymą. Jeigu šiuos darbus atlieka ar paslaugas teikia pats administratorius, jų apimtis, kainos ir kitos sąlygos turi būti suderintos su patalpų savininkais ar jų įgaliotu atstovu;
    - pagal išlaidas apskaičiuoja mėnesines įmokas, parengia ir pateikia sąskaitas patalpų savininkams, kontroliuoja įmokas;
    - teikia patalpų savininkams informaciją apie privalomąsias įmokas, susijusias su bendrojo naudojimo objektų priežiūra, remontu ar kitokiu tvarkymu ir jų naudojimu;
    - pasibaigus kalendoriniams metams, viešai paskelbia savo veiklos ataskaitą patalpų savininkams.

    Išlaidas, susijusias su administravimu, apmoka butų ir kitų patalpų savininkai proporcingai jų daliai bendrojoje dalinėje nuosavybėje. Administratorius samdo įmones, kurios pagal sudarytas sąmatas remontuoja pastatus. Remontui naudojamos kaupiamosios lėšos.

    Daugiabučių namų gyventojai kiekvieną mėnesį administratoriui moka nustatyto dydžio administravimo mokestį.

    Pasibaigus kalendoriniams metams, administratorius pateikia ataskaitą gyventojams apie panaudotas kaupiamąsias lėšas.

    Administratoriai atlieka nuolatinius pastatų konstrukcijų ir inžinerinių namų sistemų stebėjimus, pastebėtus defektus fiksuoja ir įrašo į namo techninės priežiūros žurnalus. Jų pagrindu atliekami privalomieji remonto darbai. Administruojančios įmonės atlieka ir namų remonto darbus, sistemingai prižiūri bendrojo naudojimo namo konstrukcijas, kiekvienam namui pildo žurnalus, kuriuose nurodo trūkumus ir priemones tiems trūkumams pašalinti.

    Administratorius veikia vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vyriausybės patvirtintais Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatais, taip pat kitais norminiais dokumentais, reglamentuojančiais pastatų ir jų inžinerinių sistemų naudojimą ir priežiūrą.
    Sutartis su daugiabučio namo administratoriumi nutraukiama įregistravus daugiabučio namo savininkų bendriją arba sudarius patalpų savininkų jungtinės veiklos sutartį ir kitais Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais atvejais.

    Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės vykdytoju Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskiriamas Savivaldybės administracijos padalinys ar padalinio darbuotojas. Priežiūros ir kontrolės vykdytojas organizuoja ir vykdo valdytojų veiklos priežiūrą ir kontrolę.

    Valdytojas – tai daugiabučio namo savininkų bendrija, jungtinės veiklos sutartimi įgalioti asmenys ar daugiabučio namo administratorius.



    ASMENŲ, PRETENDUOJANČIŲ TEIKTI BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRAVIMO PASLAUGAS SĄRAŠAS


    DĖL ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ ATRANKOS

    DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ ADMINISTRAVIMĄ REGLAMENTUOJANTYS TEISĖS AKTAI





    Paskutinis atnaujinimas: 2018-03-26 11:40:28
    © ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖ, 2010. SPRENDIMAS: IDAMAS, NAUDOJAMA SMARTWEB SISTEMA.